Firma sprzątająca
Cross Fit w Siechnicach

Fit Fight w Siechnicach
Strona Główna Gmina Siechnice
Forum dyskusyjne mieszkańców

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
www.siechnice.pl
Nowy gminny portal już działa

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa Jarzębinowa 13 - Nova Locum
Autor Wiadomość
utracjusz 
Superforumowicz

Wysłany: 03-01-2006, 23:25   

zastanawialiscie sie co bedzie gdy w naszej klatce znajdzie sie jakis mlodociany szalony studencik z pomyslami do wiecznych imprez :shock: gdy wypozyczy lub kupi mieszkanie obok naszego:> nic do was studenci nie mam...tylko pytam ogol;)

Marta
Gość
Wysłany: 05-01-2006, 17:24   

Hej jestem studentką i kupilam mieszkanie w Novej Locum.... :P

utracjusz 
Superforumowicz

Wysłany: 05-01-2006, 22:42   

Jak mowilem nic do studentow nie mam ale pomyslalem ze, widzadz wszedzie mlode parki w przedziale wiekowym 24-34 majace dzieci lub przynajmniej w niedalekiej przyszlosci taka "szalona:>" studentka z szalonymi znajomymi moze troszke przeszkadzac :) moze sie myle czyste teoretyzowanie ;) poprawcie mnie jak sie myle

Slomeczko 
Aktywny

Wysłany: 07-01-2006, 13:35   

Witamy wszystkich. :) Nasze lokum znajduje sie w czwatrej klatce na pierwszym pietrze . Wczoraj bylismy na budowie i prace powolutku idą do przodu. Termin odbioru mamy na koniec marca. (mamy nadzieje że zdążą) Pozdrawiamy wszystkich naszych nowych sąsiadów :D

utracjusz 
Superforumowicz

Wysłany: 10-01-2006, 22:39   

aha czyli nikt studentami sie nie przejmuje :D okej

Qla
Gość
Wysłany: 15-01-2006, 16:04   

MikailG... chyba skądś Cię znam... masz jakieś nowe info z NL? :)

j_a_r 
Superforumowicz

Wysłany: 19-01-2006, 14:12